Veel gestelde vragen en antwoorden

Hoe lang duurt een reparatie door Bloembergcomputerhulp?

Bij Bloembergcomputerhulp streven we ernaar om uw apparatuur zo snel mogelijk te repareren. Als er onderdelen besteld moeten worden, kan de reparatie wat langer duren. In dat geval bieden we u graag een leenlaptop aan tegen een kleine vergoeding.

Wat zijn de kosten van een reparatie?

De kosten van een reparatie verschillen per geval. Na inspectie van uw apparatuur ontvangt u van ons een prijsopgave per e-mail. Als u besluit de reparatie niet door Bloembergcomputers te laten uitvoeren, brengen we € 30,00 onderzoekskosten in rekening. Deze kosten vervallen als u besluit de reparatie wel door ons te laten uitvoeren of als u bij ons een refurbished of nieuw apparaat aanschaft. Let op: de genoemde kosten zijn exclusief BTW.

Informatie over de reparatie

Als u meer wilt weten over de stand van zaken van uw reparatie, kunt u contact met ons opnemen via info@bloembergcomputerhulp.nl. We helpen u graag verder!

De reparatie is klaar

U wordt door ons gebeld als uw reparatie klaar is. Tevens ontvangt u een e-mailbericht.

Betalingen

Na het afronden van de werkzaamheden ontvangt u een gespecificeerde nota, welke per bank of contant kan worden voldaan.

Verzendkosten

Bij aankopen boven € 200,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Garantie

Op de door Bloembergcomputerhulp verrichte werkzaamheden zit standaard 6 maanden garantie. De garantie op refurbished apparatuur aangeschaft bij Bloembergcomputerhulp bedraagt 1 jaar. Op nieuwe apparatuur is de garantie van toepassing die door de fabrikant wordt gehanteerd. Garantiebepalingen zijn niet van toepassing indien roekeloos met de apparatuur is omgegaan, dit laatste ter beoordeling van Bloembergcomputerhulp.